Torsdag

Påbörjade dagen med en panodil & lite yoghurt. Självklart har halsen inte blivit mycket bättre utan knölen finns fortfarande där och irriterar min vardag till max.
Mamma kom och hämtade mig strax efter ett, så vi åkte ner till stan, avbokade praktiken på H&M, vilket var väldigt synd eftersom jag hade sett fram emot det. Men förhoppningsvis löser det sig ändå.
In en sväng på medicin centrum boka tid för att kolla halsen och ta bort stygnen på knäet, vilket blir på måndag. Under resterande tid vi väntade på att få komma till sjukgymnasten var vi och tittade i lite butiker och skrattade så som bara jag och mamma kan.
Nu efter mycket om och men så är jag iallafall äntligen hemma! Ska fixa lite plugg (behövligt!!!) sen fixa lite saker till mamma, sen kanske älskling kommer hit ? Hoppas ni har en bra dag ! :)
 

2010-07-19 | 17:18:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback