Dagarna rusar förbi

Igår blev en lång dag, vaknade upp av ett samtal vilket juförsig var bra eftersom jag lyckades försova mig ca en halvtimma, så jag hoppade upp insåg att mjölken till kaffet var för gammal *urk*, och gjorde mig iordning. Ner på stan för att presentera mig för butikschefer/medarbetare i stort sett alla butiker i Domino Gallerian vilket är en del av min projektanställning , en sväng till jobbet och skrev nytt kontrakt och fikade, bort till min gamla chef på förra jobbet för fika, samtal med konkursförvaltaren om gamla jobbet (troligtvis är det på gång att vara löst alldeles snart). Avslutade dagen med att hämta mat hos Hakan och hade en myskväll med mitt hjärta vilket vi inte har haft på länge, vardagarna går åt som smör och veckorna rinner förbi känns det som, lite därför jag inte har bloggat heller, det är så mycket annat! Idag och imorgon är det jobb som gäller, likaså Lördag, Söndag, så på Fredag om det är fint väder ska jag försöka hitta på någonting roligt känner jag :) 

2013-06-05 | 10:14:29 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Vinnaren av en upplevelsebok är nu presenterad här: http://adaras.se/2013/june/nationaldagstavling-vinn-glasscheckar-fran-gb-graddglass.html
:)

2013-06-05 // 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback