130602

Igår blev det jobb och likaså idag! Ingen ro ingen vila men de gör mig inte så mycket för jag försöker hitta min väg fram till osten. (Förklarar mer om osten i ett senare inlägg) Efter idag är jag ledig fram tills på Torsdag bortsett från att jag ska ner på Tisdag för att prata med min chef, kommer säkert bli lite småjobb med fritidsjobben men de är ju sånt som inte tar så mycket tid egentligen. Ska försöka få lite gjort här hemma också, borde tvätta men de får vi se. Bjuder på en bild från båten då jag snappade åt mig C´s glajjer, visst är jag söt? Vi hörs ikväll! Då ska jag bjuda på resterande bilder från båten. Kram på er!


2013-06-02 | 13:00:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback