Måndag

Har jag sagt hur mycket jag uppskattar kaffe? Den här morgonen så är det tokigt behövligt. Sitter just nu och går igenom veckans planering, mycket som ska hinnas med och förhoppningsvis så hinner jag också med allt och gör jag inte det, nehe då får det väl hänga kvar tills nästa vecka! Idag jobbar jag 14-19 och idag startar även vår rea igång på upp till 50% i butiken, så behöver ni nya undisar så passa på och kom in vettja! Lär väl bli kaos med folk men det är ju trevligt på sitt sätt. Jobbar även några timmar Tisdag och Torsdag och däremellan ska jag hinna med möten, tvätta, andra jobb etc så det blir nog och göra. 
 
Tidigare i helgen så var vi iväg på C´s systers land och fällde träd, det blev en hel del tunga lyft och jag hade ganska mycket solbränna när jag kom hem, och för att inte tala om träningsvärken, men det var det värt! Igår kväll var vi iallafall ute på Landet hos mamma och käkade, fikade och myste med kissarna, blev en del spelande på Slotomania också, roligt när alla fyra sitter med sin mobil och enbart pratar när någon skriker BONUUUS! Haha. 
 
 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag hann med att ta det lungt, fokusera på att träffa människor jag saknat och ge dem lite tid.

Blev jag irriterad över:
 
Att jag inte hann med att tvätta som jag skulle, så att nästkommande vecka blev proppfull med saker att göra.

Lärde jag mig:
 
Att jag klarar mer än vad jag tror, att stå nästan 3 timmar själv i ett kök utan kocken trodde jag aldrig att jag skulle klara och var supernervös inför detta, men det gick ju hur bra som helst. Man måste våga för att vinna.

Undrade jag: 
 
När alla mina drömmar ska bli sanna.

Önskade jag: 
 
Att jag hade en husvagn så jag kunde åka iväg på semester, eftersom jag älskar att campa, och Öland är någonting som jag saknar enormt!

Den kommande veckan hoppas jag:
 
Att jag hinner med allt jag vill göra, utan att vara helt slut på Midsommarafton, att mötena går bra och att saker och ting klarnar upp sig lite grann. 
________________________________

2013-06-17 | 11:22:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback