Midsommarafton

Då var det återigen denna Midsommar förbi, känns som att det inte var länge sedan vi firade det, huh? Tiden går alldeles för fort!
Vi påbörjade dagen ute hos C´s mormor som hade äran att fylla år just på denna dagen, det blev fika, middag, fika och fika, en hel del mat alltså med andra ord. Vi småbusade med barnen och hade trevliga samtal innan det var dags för oss att åka vidare för lite vuxenfest på kvällskvisten, vi hamnade på HK hos C´s syster och man tillsammans med en hel del andra människor. Förutom en hel del förtäring av alkohol och mat blev det en del tävlingar där man bl.a skulle försöka styra en grävmaskin, vilket jag klarade på 56 sekunder, måste säga att jag var en aning stolt över mig själv där eftersom det var första gången jag satt i en grävmaskin! Vi kom hem sent på natten och jag somnade direkt! Bjuder på lite bilder nedan från dagen, blev inte så mycket kort och eftersom jag inte var i mitt bästa essé på kvällen när jag väl fick tag i en midsommarkrans så får ni klara er utan bilder på det! Kram

2013-06-23 | 13:51:25 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» snigelmums

Fan haru solkbränna vavavavavavava

Svar: Tyckeeeeeru:D
serendip.blogg.se

2013-06-23 // 16:06:27
» pamela

s revliga foon

2013-06-23 // 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback