Onsdagsbeskymmer

Vaknade upp av kliande myggbett, dem där krypen är ju helt galna i år! Fått 8 stycken på vänsterbenet och sen är de utspritt lite här och där, men det som gör mig mest irriterad är inte myggbetten i sig, utan just det faktum att dem är så stora så det ser ut som bölder, och inte nog med att dem kliar, det gör ju ont när man försöker göra någonting åt det! Tycker dem där fula krypen kan sätta sig och suga i sig någon annans blod nu för mitt har fått nog!!
 
 
Men annars då.. Har ni kollat ut idag? Regn och blask.. Dvs, den svenska sommaren. Men idag klagar jag faktiskt inte, känner mig inte så pepp på att direkt göra någonting roligt ändå så det får vara. Ska istället försöka få lite annat gjort, som läggs på bänken varje dag som det är fint väder ute. Men måste säga att jag tycker synd om studenterna som springer ut idag och imorgon om vädret fortsätter såhär, kan ju inte vara så himla roligt.. Vi hade ju iallafall tur med vädret!

2013-06-13 | 12:44:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback