Oriflame goes Online!

Nyhet för er som läser min blogg!

 

Ni har väl inte missat att ni nu enkelt kan beställa Oriflameprodukter av mig hemifrån utan mellanhänder?

Jo såhär går det till: Gå in på: http://beautystore.oriflame.se/90184467 , registrera er och lägg er order, en avgift på 39:- tillkommer i frakt när du beställer och du får varorna hem till dig istället för att jag ska leverera, vilket betyder att du nu kan beställa av mig var du än bor i landet! Vill ni beställa redan idag så får ni dessutom på er första order om ni kontaktar mig och ber om en unik kod! Antingen här eller via min mail som vanligt: [email protected]

Och det bästa av allt?
Som Onlinekund hos mig får du då dessutom med 1-3 gratisprover i varje order och för varje krona som du handlar för så samlar du poäng som du sedan kan lösa in mot produkter.

Självklart går det alldeles utmärkt att fortsätta beställa genom mig för er som bor i Norrpan! Ni är självklart välkomna att höra av er vid frågor, nu kör vi!


2013-06-12 | 23:37:55 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback