Reddville - 100% DU. Absolut Torr

Eftersom Posten verkar ha haft bort hälften av alla mina paket som jag borde ha fått och jag istället har fått någon annan människas post så har jag varit lite små sur, ringde idag och ifrågasatte det hela och chefen här i Norrköping skulle återkoppla till mig så fort som möjligt för att se vad som kan ha gått galet. 
 
Fick iallafall hem ett härligt paket från Reddville i slutet på förra veckan, denna gången i ett samarbete med Dermix - Absolut Torr förutom den fräscha boxen som följde med fick jag även 2 paket med prover på deras nyhet - Antiperspirant som våtservett! Hur smart är inte det? Kampanjen heter 100% du och fokuserar på att man ska kunna vara sig själv i alla lägen, utan att behöva oroa sig för att svettas! Jag har personligen inte hunnit med att testa detta än, då de hänvisar till att man första gången ska applicera den på kvällstid, men jag ser fram emot att göra det.
 

2013-06-10 | 22:33:45 | Samarbeten | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback