Sweet

Påbörjade dagen med att egentligen ta det ganska lungt, kändes välbehövligt men sen satte myrorna i mig igång och jag kände att det var dags att få något gjort, satte mig och ringde runt till ca hälften av Dominos butikschefer och när värmen blev allt för påtaglig kasta jag på mig klänningen och vandrade bort till Diamanten. 
 
 Varit sådär äckligt varmt idag så måste försöka komma iväg och köpa en fläkt imorgon efter allt annat jag ska göra, jag står inte ut längre... Jag är ingen sommarmänniska jag är så varm i mig själv så när det är 30C ute känner jag mig som en blötsäl.. Avslutade iallafall kvällen hos C's morföräldrar och nu ropar sängen på mig! Natti natt 

2013-06-04 | 21:51:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback