What goes around comes...

Tre olika jobb tar på tiden och det som skulle ha varit en ledig dag blev inte riktigt det, men det gör ingenting för jag har haft super kul.

Påbörjade dagen med att träffa två gulliga tjejer för intervju. Den ena från Life och den andra från Make up store, fick med mig en hel del material och bilder att arbeta vidare på och självklart kommer jag att länka er vidare till artiklarna/intervjuerna när jag är färdig med dem, och tro mig det här vill ni inte missa!

Mötte upp min gamla chef för att lämna Oriflame och pratade vidare en stund, träffade även på lite andra människor på stan som jag inte sett på länge! Rörde mig hemåt, min svägerska och brorsdotter kom förbi så hon fick fina naglar inför semestern, åkte vidare till Ingelsta för lite shopping, hamnade hos C's morföräldrar och avslutade kvällen ute på landet genom att käka, spela och mysa med Arne (sötaste kissemissen). Men nu blir det sängen, det är en ny dag imorgon med mängder att göra, vi hörs och syns lovat att bättra på med bilderna också!


2013-06-20 | 01:25:33 | Vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» pamela

Nu kan vi skriva igen,,,,,,Så trevligt att någon vill ta lite kort på de vi gör för våra firande,mycket roliga minnen,bara vädret kan göra den suraste glad en solig dag som midsommar.pladask nu ska vi se om solen lyste på korten krammmmmmmmm

2013-06-23 // 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback