Avig Maria - Hur bra som helst!

Jag måste bara berätta om en sak. Här om kvällen när jag inte lyckades somna trots ett flertal försök så tog jag upp den här boken som länge har legat och väntat på att jag ska öppna den. I tron om att jag skulle bli mer trött i huvudet så började jag läsa en sida, en sida till, en sida till och så fortsatte det tills jag vips hade läst över 50 sidor.. Alltså jag brukar inte skratta åt saker som jag läser i en bok, men Mia har lyckats så himla bra i den här så ni förstår inte, jag är helt fast i boken och känner att jag bara vill läsa mer och mer! Hur hon blandar den stressiga vardagen med skämt och glädje, hur hon visar att även hon är en vanlig människa som känner och tycker. Nej! Har ni inte läst den ännu, så läs den! 

5 av 5 möjliga stjärnor, verkligen hur bra som helst!

2013-03-14 | 13:51:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback