Cherry/Vanilla-Coke

Både jag och C blev lika chockade när vi såg att dessa smaker fanns i Cola Zero när vi var på City Gross, så vi tänkte vara lite tuffa eftersom Sandrutt i stort sett älskar dessa smaker, men troligtvis inte visste att de fanns i Zero.. Men visst fasiken visste hon redan om det så det blev ju inget vidare roligt...
Men ni kanske inte visste, så: tadaaa! Låt mig presentera Coca Cola Zero med smak av Vanilla eller Cherry, dock avskyr jag alla tre, men vissa tycker ju att det smakar himmel så hoppas ni blev glada nu! :-)


2013-03-31 | 01:00:14 | Shopping | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

HUa nej vanlig cola zero för mig :) kram Diana

Svar: Har svårt för de där extra smakerna oxå usch.. Men tror det är så, antingen älskar man det, eller avskyr det!
serendip.blogg.se

2013-03-31 // 07:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback