Earth hour day

Jag har känt mig mycket kryare igår och idag, så igår träffade jag mamma och ordnade lite ärenden som legat på bänken och det kändes skönt att få sakerna gjorda faktiskt. Sålde 2 par skor, fick min mobil lagad etc. Blev även en sväng på maxi då mammi skulle ha ett par nya skor och handla lite. Avslutade dagen med middag hemma hos Pam innan jag åkte hem och bara vilade, vet ju att jag fortfarande är sjuk trots att jag går på antibiotik och diverse andra mediciner, men igår kunde jag bara inte ligga inne längre! idag blir det nog dock vila, har massor att göra kommande dagar så kroppen lär behöva det. 
 
Ikväll är det "Earth hour kl. 08.30", ni är väl på? Ha ljus och tändstickor framme, det minsta vi kan göra gör faktiskt skillnad!
Kram

2013-03-23 | 14:22:28 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback