En dag som denna

Blev en hektisk dag där mycket skulle få plats, och jag tror jag hunnit med det mesta. Lunchade / åt frukost med Sandra på Diamanten innan Daniella hämtade upp oss för en sväng till Ikea. Jag skulle ha inte mindre än (56!) galgar och lite annat små"skit", Sandra åkte lite rutschkana och hade skojj, trots att hennes lillfinger är stukat, lilla pluttan! När vi kom hem hade Oriflame paketet kommit så jag checkade så allt var med och Sandra fick med sig sin och hennes mammas beställning med sig hem. Var super spännande eftersom det var den första beställningen jag gjorde, så det känns bra!
 
Kvällen har i övrigt spenderats hos C´s pappa som var med om en arbetsplatsolycka i förrgår så han mår inte sådär jätte bra, vi lagade lite mat och har sett Semi-finalen av Gladiatorerna och finalen av Farmen, jag tycker personligen att både Erik och Jannike var värdiga vinnare, så att Erik vann gjorde varken bu eller bä. Nu blir det sängen för imorgon står en hel del på schemat och på kvällen ska jag vara barnvakt till sötaste systersonen! Kommer antagligen inte bli så mycket uppdatering så jag kompenserar er på Söndag, har en hel del inlägg som ligger och väntar. 
Puss!

2013-03-16 | 00:49:38 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback