Jag är på gång

Listan klar och ögonen hänger nere vid knäna känns det som, hade super svårt att somna, lade mig vid 20 men somnade väl någon gång runt 23, 2-3 timmars sömn och snart bär det av mot Ullared. Eftersom jag inte kör så jag kan ju passa på att sova några timmar i bilen juförsig, men tanken är väl också att vi ska stanna för lite frukost någonstans på vägen så får se hur de blir. Jag är varje fall supper taggad! Har sett fram emot det här ett tag nu och äntligen blir det av, på vägen hem ska vi även försöka stanna på lite godbits-ställen! 
 
Igår hjälpte jag ju mammsen med att kasta en del och rensa, bl.a denna goding kom upp till ytan, hur fräck är inte den? En gammal projektor från uppskattningsvis 50:tal? Och det roligaste av allt är att sladden är ca 20 cm lång och den fungerar faktiskt.  

2013-03-27 | 02:40:35 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

shoppa för mig också :) kram Diana

2013-03-27 // 05:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback