Sånt där viktigt som blir oviktigt

Sitter och tittar på mina fötter, tånaglarna behöver en ny omgång med nagellack, fötter överlag är vidrigt tycker jag. Men genom att ha ett fint lack på tånaglarna så ser de iallafall lite trevligare ut. Fått ordning på garderoben nu, känns super bra. 3 påsar åkte till välgörenhet idag och en soppsäck ska iväg till en annan tjej, samt 1/2 påse ligger ute till försäljning, ska bli så skönt att bli av med allt! Jag är ju sån, jag hatar att göra mig av med kläder, men nu behövdes det sannerligen! 

Annars idag då? Träffade Sandra en sväng (vi hänger ihop som Bill&Bull), hamnade till slut hos C´s pappa, blev fika och lite annat innan jag hamnade här hemma igen och precis har duschat. Snart blir det sängen och se lite avsnitt av Bron, sen kan det vara time for some sleep eftersom jag ska iväg och träna med mamma imorgon vid 11 och efter det har jag en hel del annat viktigt som måste ta tags i. Vi får väl se hur mycket kroppen orkar!
 
 Nu tar jag min kisse som är så vacker med hennes röda lilla rosett och kryper ner i sängen, sov gott!

2013-03-19 | 00:19:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback