Torsdag 28/3

Tänkte jag tar och berättar om Ullareds resan ikväll när jag har lite mer tid, men jag kan säga redan nu att det var lyckat iallafall! Något som är mindre lyckat är när man vaknar upp trött, sätter igång kaffe och inser att det inte finns någon mjölk hemma, då får man dricka det svart och det är inte min favorit, iallafall inte för magens skull. 
 
Idag ska jag träffa mamma en sväng och lämna lite saker jag köpte åt henne igår, dessutom har hon varit så snäll och tvättat åt mig eftersom jag inte haft tiden. Eftermiddagen bjuder på jobb, första dagen på nya jobbet. Nervöst? Njae. Tror det kommer gå bra faktiskt, jag brukar ju lära mig saker ganska snabbt så borde inte vara några större problem. Måste försöka hinna med att handla påskägg ikväll också, för på Gekås fanns det bara små kvar! 
 
Hoppas ni får en fin dag, och förbereder er inför flygningen till Blåkulla! ;) 
 

2013-03-28 | 10:23:58 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback