Veckan som gått

DÅLIG UPPDATE - JAG ÄR MEDVETEN OM DET!
 
Som ni märkt har det varit väldigt dålig uppdate på bloggen senaste veckan, mitt fotoprogram har bråkat och jag har inte lyckats få det att fungera ännu tyvärr :( Jag har ju Mac, vilket gör att alla bilder jag lägger in från mobil/kameran etc kommer automatiskt i iPhoto som låser sig hela tiden när jag försöker lägga in bilder, tro mig jag har försökt med det mesta så som att tvångsavsluta, starta om, uppdatera (men då går inte det för jag har inte senaste mac:en), etc. Så nu är jag vid den punkten att jag inte har iPhoto kvar ALLS, och det går inte att ladda ner en version som är kompatibel med mitt system så det är skit. Vet inte vad jag ska göra? 
 
Men iallafall! Dagarna flyter på och jag har haft fullt upp sedan vi kom hem från Landet, jobbat, styrt här hemma etc. Imorgon väntas mer jobb och sen tänkte jag försöka styra upp nästa vecka lite grann, ville ha träffat min snutta ikväll, men då va hon iväg på andra breddgrader, så det får bli en annan dag´is! 
 
Här är lite uppdate och bilder från senaste veckan iallafall, bland annat när vi hämtade Mammut och de på Arlanda, och en shoppingtur med Sandrutt som blev oväntat billig då det var utförsäljning på Bik Bok för att de bytte lokaler samt att Style By Tyra hade/har konkurs utförsäljning. 
 
 
Påvägen till Arlanda stannade vi till vid Heron City, första gången jag varit i det varuhuset och det var ju väldigt stort! Vi stod och valde mellan att äta lunch på Amazon( atmosfären där var super cool), eller att äta italienskt på Café Classico, det blev det senare alternativet, jag valde Pasta Carbonara och för mig kännetecknar det bl.a vitlök, men här smakade det inte det minsta rätt så nästa gång om vi åker dit blir det nog Amazon. Förövrigt hade de nog Mc Donald´s mekka där, kolla skylten liksom haha! 
 
När vi väl kom fram till Arlanda var det ca 1,15 H tills de skulle anlända, så vi kollade lite på ABBA-visningarna innan vi satte oss och fikade, det var ganska humoristiskt när det var en guide som stod brevid ett av glasfönstrena med en skylt som det stod "Mr ABB" på hahaha! När det väl var 10 min till de skulle anlända, tror ni inte det blir ca 1 timma försenat? Så vi satt kvar och väntade en stund till. På hemvägen stannade vi till på Nyköpingsbro för ännu lite mat ( MAT MAT MAT jag vet haha), innan vi fortsatte vår lilla tripp hemåt! 
 


2013-03-03 | 00:21:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maaaaaat

Om bom bom

2013-03-03 // 13:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback