Beställning

Var inne på Laredoute i förrgår och beställde klänningen som jag tittat på ett tag, den finns även i kortare modell men eftersom jag är på jakt efter långklänningar så valde jag det, dessutom är det inte så himla klurigt att korta ner den ifall man vill! Fick även med mig en basic kofta som såg ut att vara i skönt material och eftersom jag använde mig av rabattkod så blev slutsumman mindre än 200:- hur bra?
Just nu har dem rea med upp till 70% rabatt och tänkte bjuda er på två rabattkoder nedan också: 

Erbjudandekod : 31250 
40% rabatt på dyraste varan + Fri frakt. Denna rabattkod gäller t.o.m 30 juni
Erbjudandekod: 312842
30% rabatt på hela din beställning - även på varumärken! Denna erbjudandekod gäller t.o.m 21 maj och ej på outlet-varor.
 
 
 

2013-05-14 | 15:39:36 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback