En dag att träffa saknade människor.

Underbar dag! Solen har lyst starkt sedan tidigt morse, och jag har känt att det här är en bra dag! Startade dagen genom att träffa mamma (som jag saknat enormt, länge sedan vi gjorde nått ihop bara hon och jag!) vi åkte hem till henne en sväng och fick glada besked för att senare åka vidare till Dollarstore för lite småshopping, dem har en hel del bra basic grejer måste jag säga och skönt att det inte var så mycket folk, då kan jag strosa runt i lugn och ro, avslutade genom att åka till Mirum där jag hade hängt undan den perfekta långklänningen inne på Bikbok, den var tyvärr slut i min storlek nere på stan, eller ja.. slut överhuvudtaget! Men där fanns den och jag vet inte hur länge jag har letat efter en enkel svart långklänning UTAN slits eller va de heter. Så nu är den min! Och ynka 159:- gav jag för den! (hade 20% rabatt). Handlade lite på Willys, tog en glass på McD och åkte sedan hemåt för att vila en stund innan Sandrutt kom förbi på snabbvisit! Hon fick en söt present av mig som jag hoppas blir uppskattad, kan användas på två olika sätt, mer än så får ni inte veta haha! 

Runt 18 hämtade C upp mig och vi åkte bort till Diamanten för årets första äta-ute-dag, 22C varmt och jag var hel nöjd när vi satt där och njöt innan vi styrde bilen mot Skärblacka för att delta i lite barnpassning, fick en sovande 2 åring i knäet och hade en trevlig kväll.

Nu ska jag lämna över lite paket till en person och sedan sätta igång här hemma, tänkte bleka lite slingor i håret så får se om det hinns med eller inte! 


2013-05-08 | 00:36:00 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Puss

Nämen!

Svar: Du ser! Jag kan ibland;)
serendip.blogg.se

2013-05-08 // 00:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback