En kväll ute

Var nere på jobbet till ca 18.30 och pratade lite uppdate med M innan J kom och tjejerna från Vagabond, vi stängde butiken och J hade med sig en supergod (cider?!) som inte alls smakade sådär beskt/surt som vissa kan göra! Vi gick sedan ner mot Hugo för lite middag och musikquiz, som inte gick sådär jätte bra.. Jag var 100% säker på att Celine Dion vunnit en Eurovision för Frankrike men icke.. Schweiz var det visst.

Men vi hade super trevligt och jag tror alla var nöjda med kvällen, när vi kände oss klara åkte jag och C hem till Pamela, hjälpte henne med CV, pratade Kjell Bergkvist och drack kaffe, en super bra kväll helt enkelt! Nu blir det sängen för jag slocknar nog snart annars! Kram

2013-05-15 | 02:30:50 | Blandat | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

Mysigt kram Diana

2013-05-15 // 05:16:25
» dianasdrömmar

Mysigt kram Diana

2013-05-15 // 05:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback