Måndag

Har lite bloggtorka, men brukar ju bli så när det börjar bli varmt ute, datorn blir ju inte prio ett direkt och när jag försöker ladda upp från iPhonen så blir de knas.. Ska iallafall försöka bättra på det, lovar! På Onsdag åker vi iväg till Helsingborg, ska bli så himla skönt att komma iväg och samla ny energi, en liten tripp då och då gör ju så himla mycket, men innan dess ska jag både hinna packa (ett under om jag hittar resväskan), iväg på massage, ordna med lite jobb etc. Men dagens glädjeämne är att min snutta kommer över på en fika, och sen den där efterlängtade massagen ikväll!
 
Har ni förresten sett mina visitkort som kom hem förra veckan? Awesome!
 
 

2013-05-27 | 12:17:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback