Oriflame

I veckan fick jag äntligen hem katalog 7´s beställning av Oriflame, det fanns mycket smått och gott i den och nu måste jag bara se till att leverera ut godsakerna till mina fantastiska kunder! Vi har nu gått in i katalog 8, vilket medför en del förändringar, men det är ingenting som ni kommer att märka av just nu, utan det som kommer att förändras för er får ni veta vid ett senare tillfälle när allt är klart!

Helen har precis varit över en sväng ikväll och fått håret fixat, sen slängde hon i lite slingor på mig, får se hur resultatet blir när håret har torkat, sist jag försökte mig på det så hände det ingenting, men fick senare höra att det kunde ha med att jag åt antibiotika att göra. Har i allafall dessutom fått en hel del gjort här hemma idag, imorgon kväll blir det nog att ta tag i klädkammaren här hemma så man kan gå där inne, för just nu är det diverse kartonger och jag vet inte vad över hela golvytan!

Glöm inte bort att det är mors-dag! Puss på er  


2013-05-26 | 02:01:00 | Vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

Kul med lite nytt kram Diana

Svar: Japp! :) Var mycket trevliga produkter. Kram!
serendip.blogg.se

2013-05-26 // 07:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback