Mysdag

Blev en mysig eftermiddag, åkte iväg med min älskling för att handla lite kläder, både inför kryssningen men också till sommaren, jätte mysigt att gå runt i butiker och titta, inte så ofta vi gör det bara han och jag! Han fick med sig en hel del hem medan jag nöjde mig med en ny sportbh, vilket behövdes!

Avslutade rundan med lite mat innan vi åkte hem och hämtade den stora tavlan som han målat, åkte vidare till Pam och spenderade resterande del av kvällen där! Ser ni förresten vad jag ser?? En spindel! Från början var den helt still i taket, men sen började jag sjunga typ " lilla spindel akta dig..." Och då började den springa ner på väggen mot mig! Vilken jäkel...


2013-05-16 | 02:20:00 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback