Nu är det officiellt!

Nu äntligen får jag berätta för er! Så himla roligt, kan ni gissa?
 
Som några av er redan vet så ansökte jag om att bli Galleria Dominos bloggare för några månader sen, för ca 2 veckor sedan var jag en av två som var inkallade på intervju och bara några dagar senare fick jag mail om att det är jag som fick jobbet! Så jag kommer nu att starta upp med detta och vara projektanställd till en början året ut! Jag är så himla glad så ni anar inte, detta kommer att bli spännande, roligt, nervöst och så mycket känslor som blandas just nu, men det viktigaste av allt är att jag är stolt och glad över att jag fick jobbet och självklart kommer jag att göra allt i min makt för att detta ska bli så bra och underhållande som möjligt. Det har varit supersvårt att hålla detta hemligt, så det är superskönt att jag nu äntligen får gå ut med det! Så nu vet ni, hoppas ni blir lika glada som jag är! Självklart kommer ni få veta när vi går ut live och allt runt i kring är fixat! Kram

2013-05-13 | 23:16:00 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigel

;)

Svar: ;)
serendip.blogg.se

2013-05-13 // 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback