Pappas dag

Igår var ingen vanlig dag för det var min pappas 50:års dag hurra hurra hurra! Han var hemmifrån sen i Tisdags men igår kom han och H hem för lite fika på Diamanten och sedan hem och fixa sig för de stack ut och käkade och sånt, på kvällskvisten hämtade dem upp oss och vi åkte ner till Black Lion för lite efterrätt (för dem), mat till C och vitlöksbröd för min del, lite tradigt att det började regna när vi satt på uteserveringen men det gjorde inte så mycket eftersom de var tak och infravärme. Avslutade kvällen med att se: "Mammas pojkar" med C, den var super bra så den borde ni se! Så ja, kort och gott! Nu är min pappa 50 och jag älskar honom. Puss på det! 

2013-05-09 | 16:15:42 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Abborre Snigeln

<3

2013-05-09 // 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback