Veckoavrundning

Vart tog jag vägen? 
 
En lång vecka har passerat och jag har jobbat nere på stan, jobbat hemma och styrt med en hel del annat, och snart kan jag bocka av nästan allt på listan och sen sätta punkt för den här veckan genom att andas ut.
 
Städa, rensa, kasta, skänka, sälja. Ungefär så ser min dag ut idag, behöver verkligen göra mig av med sånt som inte är av användning, fast jag egentligen har väääldigt svårt för att göra mig av med saker och ting, det mesta kanske inte är av värde rent fysiskt, men pyskiskt så följer ju många minnen med. Men nej! Nu har jag bestämt mig, det är ju bra egentligen, för då får jag ju plats med nya fina minnen och saker, fick en säck med kläder i förrgår också, mycket fina toppar i den och det är något som jag faktiskt saknar i min garderob, känns som jag aldrig har nått att sätta på mig, men nu så! Måste ha en kaffebreak med pappsen känner jag... Det där med att ha en riktig vilodag funkade inte riktigt..  Vi hörs senare gullungar!
 

2013-05-25 | 17:26:47 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback