Reddville: "lactacyd - naturligt i balans"

För ett tag sedan var jag tillsammans med 5.999 andra kvinnor med i en kampanj på Reddville där vi fick svara på frågor kring Lactacyd, ett välkänt märke för många, inklusive mig själv. Vi fick rösta på omslag och skriva vad vi tyckte om märker i sig. 
 
Nu har Reddville ett samarbete med Lactacyd och detta är resultatet! "Naturligt i balans" med en kampanjbild som känns relevant för alla. 
 
Serien består av: flytande tvål, duschcreme,intimtvål och intimmousse. Alla med rätt pH-värde och naturlig mjölksyra. Just nu kan ni även beställa alla produkter med 30% rabatt + fraktfritt. Ange bara kampanjkoden: lactacyd i kassan på: http://apotea.se/lactacyd-kampanj 
 
Mitt VIP-utskick bestod av en intimmousse samt en duschcreme. 
 
 

2013-11-20 | 00:51:00 | Samarbeten | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dianasdrömmar

Otroligt bra produkter :)

2013-11-25 // 12:18:05
» Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Hej!

Just nu har jag en julkalender på bloggen - där jag varje dag öppnar upp för en ny tävling. Varje tävling pågår i 24 timmar och det är presentkort, smycken, leksaker, inredning, design, middag osv som står på spel. Kanske hittar du den perfekta julklappen?

Hoppas att du är med!

2013-12-04 // 20:43:14
» Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Julkalender med tävlingar varje dag pågår. Idag tävlas det om ett presentkort från "SkaViLeka" och tävlingen pågår endast i 24 timmar.
Stor vinstchans!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2013/december/lucka-9-3.html#comment

Hoppas att du är med och tävlar!

2013-12-09 // 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback