Saknad och uppdatering

Nu har det gått sådär lång tid sen sist igen. Det är super svårt att få tiden och räcka till till att göra allt som man så gärna vill. Vissa saker blir mer prioriterade än andra, och det är väl inte så konstigt när man har 3 olika arbeten att hålla koll på och få att gå ihop. 

Igår kväll träffade jag min underbara Pinglan som jag inte träffat på flera månader, det var som ett slag i ansiktet hur mycket som jag saknat henne. Men ändå så kändes det som det var igår vi satt och pratade in på småtimmarna, så på så sätt är det skönt. 

Idag har vi haft dekoration på jobbet, vilket innebär att det mesta i butiken är omgjort och vi fick mycket fina nya varor som skulle upp, var helt slut i fötterna när jag väl kom hem, har sprungit som en tok idag haha. Vi hämtade upp Sandruttisen (som också är en saknad tjeja)  på vägen hem och köpte lite mat, hon och D har styrt med naglar större delen av kvällen medan jag sett på tv med C. 

Nu är det nog snart dags för sängen. Jag hoppas att ni har det bra? 

Mina naglar som också behöver en dos med omtanke snart samt Bus-lusan som ligger nedbäddad och redo för nattis.




2013-10-18 | 00:06:36 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

;)

2013-10-18 // 13:30:15
» Sandra

;)

2013-10-18 // 13:30:32
» amelia

fina naglar!

Svar: Tack:-)
serendip.blogg.se

2013-12-05 // 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback