My birthday uppdate

Jag har som tidigt jämt haft ett uppehåll med bloggen, det har varit så mycket annat som tagit upp all min tid, men det känns som att jag börjat få struktur på vardagen nu, så därför hoppas jag på att kunna komma igång igen, de är ju alltid roligt att gå tillbaka och se vad man gjort. 

Nog om det nu, för ca en månad sen fyllde jag 20, inte någon direkt skillnad mer än att jag är berättigad till att köpa alkohol på systemet vilket jag ändå inte gjort än, samt att jag inte längre är tonåring. 

Jag skulle ju som sagt blivit firad på min mammas sida igår men det kom lite saker emellan så vi bokade nästa Söndag istället. Här kommer iallafall lite bilder från my birthday, super tack till alla som var med och förgyllde min dag och super tack för alla roliga, vackra och söta presenter!



2013-09-30 | 19:36:08 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback