Torsdagskväll

Längtar till helgen, så jag får komma ut bland folk och börja jobba igen. Jag praktiskt taget avskyr att vara hemma. Finns ju så himla mycket roligare saker att göra och som det ser ut just nu så är helgen helt fullspäckad!
 
På Lördag blir det förmiddags shopping före jobbet med en vän, runt 19 när jag är färdig så far jag iväg på middag för att fira min Sandrutt, vilket jag ser fram emot!
 
På söndag jobbar jag stängning och därefter ska vi ut till min syster och fira min födelsedag som ägde rum för några veckor sen, det ska bli super roligt eftersom både min bror och familj kommer + mamma och hennes kille, så vi blir några stycken :-) 
 
Självklart brukar det alltid dyka upp saker emellan också, men de får man försöka pressa in emellan, det brukar alltid lösa sig. 
 
Ett + i kanten när man ligger hemma och har ont är iallafall att jag passat på att skämma bort mig själv lite! Köpte en ny klocka som är super snygg från Calvin Klein. Nöjd tjej som nu går till sängs och hoppas på fina drömmar.

 

2013-09-27 | 00:42:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback