Christmas times

Som ni ser så är designen åtminstone lite på plats, även om den inte är fullbordad.

Gårdagen blev en tripp ner till stan där vi shoppade loss på mellandagsrean, under eftermiddagen hämtade vi upp Jeppe och sen åkte vi allihopa till Linköping, Ikea-Ikano och shoppade vidare, killarna satt mest och fikade medan vi sprang runt. Jag kikade på datorbordet som jag får i slutet av januari plus att jag köpte en hylla och lite annat som behövdes, börjar inse att min garderob behöver en genom gång och att jag behöver större yta att röra mig på, kanske dags att flytta? Tiden får väl visa.

Natten spenderades med flickan min då vi kikade på film och skrattade i mängder medan fönstrena höll på att blåsa sönder, det är december, inte en skymt av snö men oväder får vi iallafall.
 

2011-12-27 | 15:55:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback