buhu

Misstänker att jag börjar bli sjuk.. Kanske därför jag är så trött och dan..
 
Well lite kaffe och att vakna upp till lite sol gör ju sitt också! :)

Börjar praktiken 13.30, är skapligt avundsjuk på chefen som är i Thailand. Skulle inte ha några problem med att byta plats med honom, men jag tror inte han skulle gilla det. Så ja, idag blir vi enbart tjejer eftersom M är sjuk, tror det kommer bli ganska mycket fnitter, haha.
Ska försöka få lite annat uträttat innan jag börjar iallafall, om jag nu orkar vill säga.

Förrsten! Jag är skit arg.. Mina prylar som jag har köpt har inte kommit än, och jag mailade dem förra veckan men ännu inget svar, känns ju som ett seriöst företag. Men men.

2011-11-23 | 19:33:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback