..

Var hos den där förbaskade tandläkaren igår.. Fick lugnande som skulle göra att jag inte var så himla nervös, men dem kan ju nypa sig själva i stjärten och ge mig mer nästa gång isåfall. Jag låg och tjöt när dem stoppa in där den sprutan i munnen på mig.. Efter det skjutsade iallafall mamma hem mig och jag små snacka lite med Sandrutt innan jag somnade i 2,5 timma.

Under kvällen åkte jag och älsklingen och såg på hockeymatchen där Vita hästen mötte Kumla IK, för att min syssling spelade, men vi stannade bara dem två första perioderna innan vi rörde oss vidare och mötte M&V för en bowlingmatch, ingen aning om vem som vann, pappret försvann under kvällens gång. Efter det blev det käk och senare drog vi ut till L i blacka och snacka lite skit innan Sandra följde med oss hem till staden!

2011-11-06 | 20:35:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback