Gårddagenstripp på stan

Lunchade en sväng hos Hakan igår, lika trevligt och gott som vanligt, har ni varit där? Om inte, så måste ni åka/gå (vilket ni föredrar). Inte nog att han gör stans godaste mat, han är också hur trevlig som helst, för att inte tala om hygienen och ordningen i köket, sånt som man tyvärr inte ser ofta.. Så ja, är ni sugna på fika, mat eller bara ett ställe att sitta i lugn och ro på så åk dit vettja! Det ligger på Finspångsvägen, jätte enkelt att hitta dit!

Men iallafall, blev en tripp på stan igår, Sandra skulle köpa en bok och då tänkte jag passa på att köpa lite nödvändigheter! Det blev sko-sulor, då mina nya skor är så hårda att gå i, en ny nattkräm som jag hört väldigt bra om, den var dessutom kalas billig i skillnad mot vad de brukar gå på! Ny väska även den 20% rabatt då det var klubbdag! Samt en liten fin present med eftertanke till min tjeja som snart fyller år! 
 

2012-09-15 | 16:12:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback