Gottis

Det var inte superroligt att komma till skolan, inse att redovisningen var flyttad till Måndag, och min nästkommande lektion som inte började föränn 2-3 timmar senare, var frivillig.  Som om jag inte hade behövt den där extra sömnen i natt. Åkte och lunchade med mitt hjärta, iväg och handla blomma till mammsen, hem en sväng, iväg och handla kaffe eftersom min syster höll på att flytta och kaffebryggare inte var ett alternativ, ut dit och jag måste säga att huset från utsidan var fint! När vi kom hem hann jag bara sätta mig ner innan pappa fråga om jag skulle med och handla, men då fick det vara bra! Ingen ork till det, istället tvingande jag honom att köpa med min älskade italienska choklad, sen var min dag fullbordad! Dock får man tänka på att inte naffsa i sig hela på en gång, då den innehåller 42% kakao och dessutom kostar över 60:-! Kvällen tillbringades hos Pamela där vi såg bb, fikade och hade allmänt mysigt som vanligt. 

2012-04-19 | 18:16:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback