Inredning - Klä om dina stolar

Jag har länge varit trött på dem (bokstavligt talat) FULA stolarna som stått på balkongen, Så förra året tänkte jag klä om stolarna till grönt, problemet var ju bara att istället för att klä om alla fyra, så gjorde jag bara två. Anledning? Jo, jag fick inte loss skruvarna för själva "gropen" i skrivarna var gängade. Men nu igår fick jag ett ryck! Jag klädde om dem, och riktigt nöjd blev jag!

Vem som helst kan göra det! Det enda som behövs är en symaskin, tyg, en nitapparat och lite tålamod samt noggrannhet. En gammal stol kan bli ny, så varför slänga ut flera hundra kronor på nya? Roligare att hitta ett tyg och få dem pris som man vill!
Här är lite före- och efter bilder:
 

2012-08-24 | 18:28:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback