Inskolning och omställning

Känns ärligt talat inte alls bra att skolan börjar idag, jag har ställt om dygnet som så att jag somnat vid 06 och vaknat vid 14 i lite över en vecka nu. Och nu ska jag upp vid 6 varje morgon, puuh! Natten slutade med att jag somnade vid 05 någon gång och vaknade runt 7 tiden, det var riktigt kämpigt att överhuvudtaget ens öppna ögonen.. Fast jag börjar ju inte föränn 9.55, men måste verkligen försöka komma igång nu. Sista tiden, pepp! Nu är det viktigare än någonsin.
 

Inom en snar framtid är det ju även en tripp till Göteborg som väntar. Jag och Malin vann ju Stylist SM -deltävlingen under höst terminen, där temat var djur och vi fick hitta valfri inspiration därifrån och dessutom ha en soppsäck att styla av, jag undviker att lägga upp bilder eftersom vi inte vet vad temat blir i Göteborg! 

2012-01-09 | 16:18:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback