Internationella kvinnodagen och Ladies night


Haft en super mysig dag där vi tjejer har stått i centrum. Dagen börjades med att följa med Sandra till tandläkaren, hon fick bra besked = tandställningen ryker på Måndag!!! Sedan åkte vi upp till stan och mötte mamma för att hon sedan skulle följa med mig till tandläkaren. Det gick väl hyffsat, lustgasen gav inte direkt någon effekt idag, men jag klarade ut det iallafall!
 
Därefter åkte vi hem till mammsen en stund innan vi hämtade upp Sandra för att åka till Ladies Night i Hageby Centrum. Lite av kvällens roligheter var:
 
* Välkomnades av 3 tjejer med rosa tröjor som åkte inlines och delade ut skumpa.
* Vi stod längst fram i kön till Goodie bagsen 
* 20 % rabatt på Gina Tricot, gåva, mingel och andra erbjudanden
* Andreas Johnsson uppträdde
* 20% på Deichman 
* Choklad provning
+ olika tävlingar och liknande.
 
Tänkte att jag lägger upp bilder från allt imorgon, och berättar vad som var i goodiebagen, nu är jag helt slut! Sov gott allihopa! 

2012-03-09 | 17:02:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback