Julafton

Julafton blev stressigt till en början, morgonen spenderades först hemma hos mamma och hennes kille. Hans mamma var där och vi åt julfrukost och hade mysigt.

Efter det åkte vi hem och slog in dem sista julklapparna och hämtade pappa, vi firade jul hemma hos C,s syster där vi var ca 18 stycken, hel mysig stämning och jag måste säga att jag har nog aldrig sett så mycket paket!
 

 Jag och C fick nya sängkläder, och personligen så fick jag allt ifrån kläder, böcker till pengar och annat. Hade inte alls förväntat mig så mycket som jag fick, så jag är oerhört tacksam. Kvällen avrundades och jag och C åkte hem och gav varandra våra sista julklappar, han är totalt bäst när det kommer till att hitta saker som jag inte ens tänkt på att jag behöver, men som jag faktiskt gör! Dessutom fick jag självklart något som representerade blomma! cc

2011-12-27 | 15:56:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback