Let the sun touch my skin

 
Minst sagt avundsjuk på min svärfar som vid det här laget borde befinna sig i Thailand, det betyder att jag och hjärtat har hand om hans lägenhet, och ska vattna dem obefintliga blommorna haha. Jag vill bli frisk, jag blir snart galen. Jag slår vad om att jag inte skulle må så här dåligt om jag befann mig i det där varma klimatet och den vackra naturen. ack ack så underbart. Men jag får nöja mig med att se solen skina in genom mitt fönster och höra fåglarna kvittra, det drar mot vår, och snart är det studentdags, men innan det är det en hel hög med plugg som ska göras, men det vill jag inte tänka på nu, jag har annat att prioritera -> bli frisk!!!!

2012-03-01 | 17:01:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback