Love is better than any other drug

Allergisk mot mygg? Jag tror nästan det, det kan ju åtminstone inte vara normalt att myggbetten svullnar upp, blir större än en 5:a och gör så jag får ont i hela benet? Observera att jag såg att det var myggor som jag slog bort gång på gång.. Så ja, min morgon började på så vis att jag hade super ont, men det åtgärdades med lite hydrokortison samt kaffe.

Under eftermiddagen mötte vi upp Sandrutten för en sväng på Hela människan (sommar=secondhand), just love it ! Såg en uråldrig kassamaskin gissa vad dem ville ha för den? 550:-! haha, så jag skrattade, förstå vad tekniken gått framåt! Efter en trevlig rundtur släppte vi av S och åkte ner mot Viccans jobb och mötte upp dem för lite lunch, sen köpte vi jordgubbar och hämtade S igen (ett jäkla farande), ut till C´s mormor, lämnade porslin, samt åkte ut mot Mamma, (där det förövrigt stod 20 hjortar och glodde), efter en hel del mys där avslutade vi kvällen hemma hos Nicke med lite film!
 

2012-07-12 | 14:09:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback