Nostalgichock

Nostalgitripp utan dess like! Städade ur källarförrådet ikväll och jag hittade allt möjligt roligt! Framförallt massa skivor från högstadietiden, vet inte riktigt vad vi höll på med på den tiden, men roligt hade vi! Det har ju hänt lite saker sen dess tack och lov! Men jag har fortfarande kvar min apa Sandra, hon är så bra. Nu är jag helt slut och ska försöka sova lite, varit en lång dag och jag behöver verkligen min sömn. Eftersom vi fick vara lediga imorgon så ändrade vi utflykten till Linköping från Lördag tills imorgon i stället, känns som man får ut mer utav vistelsen på en vardag, eftersom alla butiker stänger så tidigt på helgerna! Trevlig helg allihopa
 

2012-01-17 | 16:52:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback