Och du sa att en gång flyter allt på..

Har hur mycket som helst att göra idag! Vaknade lite senare än vad jag hade tänkt mig, men i stora drag gör det ingenting, jag kom ju ändå inte i säng föränn tidigt i morse (05). Jag måste städa, plocka fram kräftorna, rensa ur garderoben, ringa samtal, förbereda omklädningen av stolarna, fixa naglarna för det orkade jag inte göra i natt, och slutligen klippa mig. Jag har väl tur som faktiskt gör både naglar och håret själv, man sparar pengar och man kan göra det när man själv har tid! Kanske ska försöka få lite mat i magen där emellan också. Jaja! Det blir säkerligen bra. 
 

2012-08-23 | 18:24:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback