On the road

Somnade som en stock redan vid 20-21 igår, var helt slut. Vet inte om det beror på all stress eller om jag bara blir så trött av att det är mörkt ute, för när jag vaknade i morse var jag lika trött ändå. Tänkte sammanfatta dagen igår lite iallafall. 
 
Vaknade och såg på Elsas värld, väckte Paulina, vilket inte gick så bra före pappa kom hem och fick upp henne. P kom hit och vi fikade flitigt både här hemma och nere på fiket innan vi åkte till Jysk och köpte en tvättkorg till henne, hon skjutsa mig till skolan och där fick jag ganska konstiga nyheter. Men inget ovanligt direkt.
 

2011-11-23 | 19:31:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback