Onsdag


Idag har tjejerna och jag varit iväg och letat sponsorer till vår kommande och slutgiltiga modevisning som hålls i Juni! Det har gått bra och några ska vi återkomma till under morgondagen och veckan. Det jobbiga var väl mest att butikerna är så utspridda så det slutade med att vi delade upp oss så jag och Mickis pickis åkte åt vårt håll medan dem andra åkte åt sitt. Vi passade även på att köpa lite nya piercingar på stan eftersom den hade halva priset på allt i butiken på Silver Box! 
 
Ikväll har vi kört ut Saaben till verkstan, och imorgon byter älskling in Volvon mot en Golf! Blir nog super bra, huvudsaken är ju att vi tar oss framåt! Rätt bra med två bilar, men ibland känns det lite onödigt med alla skatter, försäkringar och bensin! Men den nya bilen är dieseldriven, och det ska ju vara mindre kostsamt i längden (om man nu kan kalla ett drivmedel mindre kostsamt?
 
För övrigt så får jag förmodligen datorn ominstallerad imorgon! Det är så tråkigt när man inte kan göra vissa saker som behövs göras.. Så imorgon kan jag förhoppningsvis påbörja mina arbeten som ligger och väntar på att bli gjorda, dessutom ska vi lägga upp schema för modevisningen och lite annat bus! 

2012-01-18 | 16:26:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback