Onsdagsdilemma

Haft en supermysig dag som startades tidigt imorse med skola och allt vad det innebär, bl.a så hade jag utvecklingssamtal och gjorde samhällsuppgiften. 40 enkätundersökningar om tjejer mellan 16-19 års alkoholvanor, ganska roligt att se resultatet efter att ha fastställt alla svaren, tänkte att jag skulle göra en liten resultattavla så ni får se sen, det handlar om alkoholdrbuter, intag etc och alla deltagare är självklart anonyma!

Eftermiddagen spenderades med fika hos mammi och senare rörde vi oss hemåt innan C hämtade upp J och åkte till Sandrutt och lirade lite kort innan vi sedan återkom hem till oss där vi såg b.b och lite annat kul. Dessutom!!!! Så är även mina manliga vänner glada över att kunna utnyttja mina kunskaper och färdigheter, ikväll fixade jag J:s naglar och hans naglar ser nu otroligt naturligt snygga ut! Nej nu måste jag sova, har redan krupit ner och imorgon är det bara en lektion på schemat men det hindrar inte mig från att storma fram med all teori jag har att ta ikapp! Sov gott allihopa!


 

2012-03-29 | 17:24:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback