Summering av Tisdag & Onsdag

Igår var det UF-mässa i Linköpings konsert & kongresshall. Det var fullt med folk överallt och vi gick omkring där inne och strosade i 1 timma, innan vi bestämde oss för att åka hem igen. Detta på grund av att några från våran skola valde att ställa ut sina företag där och även för att vi läser kursen i övrigt och har företag. Jag och Malin hade iallafall otroligt roligt på vägen dit och hem! Vi fick även en riktigt fin replik av några arbetskillar när vi gick förbi: "Dra in magen nu grabbar".

_____________________________________________________________________________________________
I förrgår fick vi stigande avlopp hemma som det så fint kallas! Jag blev tokig eftersom jag hade bestämt mig för att fixa med saker och ting. Det tog inte så lång tid innan en kille från NHS kom och stoppade ner 10 m slang och spolade rent! Så tack snälla du som kom så fort och och räddade min kväll!
 

2012-03-09 | 15:23:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback