Those nightmares

Idag samlar jag på mig lite extra mod, och ska gå i väg till en butik och träffa chefen för att lämna in min arbetsansökan! Jo tjena jag lär ju svimma! Haha.

C i morse..
C:- Vad skönt det var att somna tidigt igår
Jag:- Jo.... JÄTTE. Det spökade hur mycket som helst här hemma i natt
C:- Ja det var något med högtalarna va?
Jag:- Om det bara var det.

Jag var hur rädd som helst i natt, sådär rädd som man bara är om natten ni vet? Kolsvart i rummet, så börjar högtalarna spraka och göra konstiga ljud, så jag reser mig upp, då blir det tyst. Lägger mig ner igen och hoppas att det bara var inbillning, men icke.. Några minuter senare (trots att jag drog ur telefonen) så börja de låta igen.. Och bara några minuter senare börja det låta från förrådet/garderoben.. Jag låg ganska tätt intill C kan jag lova och somnade inte föränn vid 3-4. Och inte fasiken fick jag sova för det!! Då vaknar jag en halvtimma efter jag somnat för jag drömde mardrömmar om dockorna.

Bra natt hmm? 

2012-08-29 | 19:04:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback