Tisdag

Helt slut tjej idag. Gick upp vid 8 och fixade mig innan mamma hämta mig ca 9.20. Iväg till Linköpings universitetssjukhus, därefter till Biltema, fikade, över till Ikea, köpte datorbordet! Det sista som fanns kvar och dem skulle inte få in några fler, tror det var ämnat till mig! Mamma förhandlade till sig ett riktigt bra pris på visningsexemplaret eftersom hon också ville ha ett, så ja hon fick betala lite drygt hälften av vad jag fick betala! Sprang ut till bilen och lämnade det vi hade köpt och sedan in igen och käkade. Slutligen gick vi ett varv inne på Ikano innan vi åkte till sjukhuset igen.

Väl hemma nu så blir det kaffe, städning och få ihop bordet! Efter det tror jag att jag slå på ljudboken med Twilight, dem är ju så bra!!!
 

2012-01-24 | 16:32:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback